personālvadības konsultācijas

Fontes nodrošina profesionālu darba tirgus tendenču apskatu, uz datiem un pieredzi balstītas atziņas, kas palīdzēs Jums sasniegt savus personālvadības mērķus.

Darba tirgus tendences un prognozes

Ekonomiskā izaugsme, demogrāfiskā situācija, tehnoloģiju procesi, politiskā situācija u.c. ārējie faktori nepārtraukti ietekmē darba tirgus attīstību. Mēs pārliecināmies, ka Jūs esat labi informēts par pašreizējo situāciju darba tirgū un gaidāmajām pārmaiņām. Sekojot līdzi jaunākajām tendencēm un prognozēm kopējā atalgojuma jomā, būsiet soli priekšā ar jaunāko tendenču ieviešanu. Pieraksties ik ceturkšņa jaunumu saņemšanai.

Vadības apmācības

Tirgus ekspertu apmācība palīdzēs Jums pieņemt lēmumus ar lielāku pārliecību, pieredzi un zināšanām.  Vairāk nekā 20 gadu ilgās darbība personāla vadības konsultāciju jomā ļauj mums dalīties savā pieredzē ar tiem, kuri vēlas uzzināt vairāk par efektīvu darba snieguma vadību, kopējo atalgojumu, darbinieku novērtējumu, KPI un mērķu, kompetenču un prasmju pārvaldības praksi un daudz ko citu.  Rezervējiet sesiju, lai iegūtu pielāgotu apmācības programmu, kas vislabāk atbilst Jūsu vajadzībām.

Valdes un vadības prezentācijas

Vispārīgas prezentācijas bieži vien nav pietiekamas, lai pieņemtu labi pārdomātus lēmumus.  Iepazīstieties ar jaunākajām tendencēm un novērtējiet savu darba tirgus konkurētspēju, saņemot koncentrētu un mērķtiecīgu informāciju par organizācijas atalgojuma un darba snieguma pārvaldības praksi, kā arī padziļinātu salīdzinājumu ar nozares pārstāvjiem.

EKSPATU RELOKĀCIJA

Ienākšana jaunā tirgū, darbaspēka plānošana vai darbinieku pārvietošana var būt daudz vieglāka, ja organizācija pārzina darba tirgus vidi un praksi. Iegūstiet nepieciešamos datus un ekspertu zināšanas, lai palīdzētu pieņemt pārdomātus lēmumus par atbilstošajiem ekspatu atalgojuma un uzņēmumu piedāvājuma komponentēm. 

 

Scroll to Top

Standarta (bez pvn)

  • Līdz 250 darbiniekiem - 1200 euro
  • 251 - 2000 darbinieki - 1800 euro
  • Virs 2000 darbiniekiem - 2300 euro

Kristīne ir bijusi mazumtirgotāja Maxima Latvija valdes locekle un operacionālā vadītāja, būvmateriālu, mājas un dārza preču tirdzniecības uzņēmuma Rautakesko tirdzniecības direktore. Pirms tam kā valdes priekšsēdētāja vadījusi mājas labiekārtošanas preču mazumtirdzniecības uzņēmumu JYSK Baltijas valstīs, Rumānijā un Bulgārijā, bet iepriekš bijusi tā loģistikas direktore. Profesionālo karjeru Kristīne Āboltiņa sāka kā McDonald’s Baltics piegāžu tīkla un iepirkumu vadītāja.

Kristīne Āboltiņa ieguvusi maģistra grādu mārketinga vadībā un sociālo zinātņu bakalaura grādu biznesa administrācijā Latvijas Universitātē.

E-pasts: kristine.aboltina@fontes.lv