Datakom ir viens no IT nozares celmlaužiem un veiksmīgi darbojas tirgū jau vairāk kā 20 gadus. Šobrīd ir viens no
vadošajiem spēlētājiem pilna spektra IT pakalpojumu uzņēmumiem, kurš nodrošina efektīvus, drošus un
inovatīvus IT risinājumus Baltijas valstīs, attālināti apkalpojot klientus 40 valstīs visā pasaulē. Piedāvā privātiem un
valsts sektora klientiem pakalpojumus, sākot no pielāgotas programmatūras un infrastruktūras risinājumu
izstrādes, līdz biznesa efektivitātes celšanai, izmantojot Datakom ārpakalpojumu servisu. Datakom priekšrocība ir
pilnīga fleksibilitāte, inovācijas un pieredze, kas iegūta vissarežģītākajos projektos.  Sniedzot pilna cikla IT
risinājumus, ir universāls partneris jebkādām vajadzībām. Līdz ar uzņēmuma paplašināšanos, aicinām savā
komandā: 

Vadošo pārdošanas konsultantu

Pienākumi:
– Īstenot finanšu plānus, piesaistot jaunus klientus; 
– Uzturēt un veidot ilgtermiņa parterattiecības ar klientiem;
– Iesaistīties jaunu Datakom  produktu pilnveidošanas procesā;
– Palīdzēt klientiem izprast, kā realizēt savus biznesa mērķus ar Datakom ārpakalpojumu palīdzību.
Prasības kandidātiem:
– Augstākā izglītība;
– Vismaz 5 gadu pieredze pārdošanā, IT vai finanšu jomā tiks uzskatīta kā priekšrocība;
– Teicamas pārdošanas, komunikācijas, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes;
– Spēja brīvi komunicēt ar augstākā līmeņa vadītājiem;
– Spēja plānot un organizēt savu darbu;
– Labas prezentēšanas prasmes un vēlme sasniegt mērķus;
– Labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas;
– B kategorijas autovadītāja apliecība.
Uzņēmums piedāvā:
– Stabilu atalgojumu no 2400 EUR bruto (atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai);
– Kvartāla un gada piemaksas;​

– Veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas;
– Dinamisku darbu IT jomā un izaugsmes iespējas;
– Apmācību iespējas;
– Darbinieku labumu programmu;
– Visu nepieciešamo darba aprīkojumu, darba auto, apmaksātu degvielu un stāvvietu biznesa braucienos,
uzņēmuma bankas karti;
– Izcilu komandu ar jomas ekspertiem, kurā visi var paļauties cits uz citu.
CV lūdzam iesūtīt līdz 22. oktobrim. Mēs novērtējam katru pieteikumu, bet sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti

nākamajai kārtai.​

Iesniedzot savus datus Fontes Executive Search, jūs piekrītat, ka mēs apstrādājam un glabājam jūsu datus šim atlases projektam.

Scroll to Top

Standarta (bez pvn)

  • Līdz 250 darbiniekiem - 1200 euro
  • 251 - 2000 darbinieki - 1800 euro
  • Virs 2000 darbiniekiem - 2300 euro

Kristīne ir bijusi mazumtirgotāja Maxima Latvija valdes locekle un operacionālā vadītāja, būvmateriālu, mājas un dārza preču tirdzniecības uzņēmuma Rautakesko tirdzniecības direktore. Pirms tam kā valdes priekšsēdētāja vadījusi mājas labiekārtošanas preču mazumtirdzniecības uzņēmumu JYSK Baltijas valstīs, Rumānijā un Bulgārijā, bet iepriekš bijusi tā loģistikas direktore. Profesionālo karjeru Kristīne Āboltiņa sāka kā McDonald’s Baltics piegāžu tīkla un iepirkumu vadītāja.

Kristīne Āboltiņa ieguvusi maģistra grādu mārketinga vadībā un sociālo zinātņu bakalaura grādu biznesa administrācijā Latvijas Universitātē.

E-pasts: kristine.aboltina@fontes.lv