Datakom ir viens no IT nozares celmlaužiem un veiksmīgi darbojas tirgū jau vairāk kā 20 gadus. Šobrīd ir viens no
vadošajiem spēlētājiem pilna spektra IT pakalpojumu uzņēmumiem, kurš nodrošina efektīvus, drošus un
inovatīvus IT risinājumus Baltijas valstīs, attālināti apkalpojot klientus 40 valstīs visā pasaulē. Piedāvā privātiem un
valsts sektora klientiem pakalpojumus, sākot no pielāgotas programmatūras un infrastruktūras risinājumu
izstrādes, līdz biznesa efektivitātes celšanai, izmantojot Datakom ārpakalpojumu servisu. Datakom priekšrocība ir
pilnīga fleksibilitāte, inovācijas un pieredze, kas iegūta vissarežģītākajos projektos.  Sniedzot pilna cikla IT
risinājumus, ir universāls partneris jebkādām vajadzībām. Līdz ar uzņēmuma paplašināšanos, aicinām savā
komandā: 

Vadošo pārdošanas konsultantu

Pienākumi:
– Īstenot finanšu plānus, piesaistot jaunus klientus; 
– Uzturēt un veidot ilgtermiņa parterattiecības ar klientiem;
– Iesaistīties jaunu Datakom  produktu pilnveidošanas procesā;
– Palīdzēt klientiem izprast, kā realizēt savus biznesa mērķus ar Datakom ārpakalpojumu palīdzību.
Prasības kandidātiem:
– Augstākā izglītība;
– Vismaz 5 gadu pieredze pārdošanā, IT vai finanšu jomā tiks uzskatīta kā priekšrocība;
– Teicamas pārdošanas, komunikācijas, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes;
– Spēja brīvi komunicēt ar augstākā līmeņa vadītājiem;
– Spēja plānot un organizēt savu darbu;
– Labas prezentēšanas prasmes un vēlme sasniegt mērķus;
– Labas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas;
– B kategorijas autovadītāja apliecība.
Uzņēmums piedāvā:
– Stabilu atalgojumu no 2400 EUR bruto (atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai);
– Kvartāla un gada piemaksas;​

– Veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas;
– Dinamisku darbu IT jomā un izaugsmes iespējas;
– Apmācību iespējas;
– Darbinieku labumu programmu;
– Visu nepieciešamo darba aprīkojumu, darba auto, apmaksātu degvielu un stāvvietu biznesa braucienos,
uzņēmuma bankas karti;
– Izcilu komandu ar jomas ekspertiem, kurā visi var paļauties cits uz citu.
CV lūdzam iesūtīt līdz 22. oktobrim. Mēs novērtējam katru pieteikumu, bet sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti

nākamajai kārtai.​

Iesniedzot savus datus Fontes Executive Search, jūs piekrītat, ka mēs apstrādājam un glabājam jūsu datus šim atlases projektam.

Scroll to Top

Standarta (bez pvn)

  • Līdz 250 darbiniekiem - 1200 euro
  • 251 - 2000 darbinieki - 1800 euro
  • Virs 2000 darbiniekiem - 2300 euro

Kristīne Āboltiņa, valdes priekšsēdētāja:

Personīgās izaugsmes, biznesa attīstības trenere un vadības konsultante. Sertificēta individuālā un komandas trenere, BICG locekle ar vairāk nekā 20 gadu praktisku pieredzi Baltijas valstu vidējo un lielo uzņēmumu stratēģiskajā un operatīvajā vadībā un attīstībā ar praktisku pieredzi valdes locekļa un valdes priekšsēdētāja amatā.

E-pasts: kristine.aboltina@fontes.lv