AS “Rīgas farmaceitiskā fabrika” ir viens no veselības uzņēmumu grupas Repharm uzņēmumiem. Repharm grupa par sevi saka: “Mēs ticam, ka visiem pieejama veselības aprūpe nozīmē veselāku sabiedrību un laimīgākus cilvēkus. AS “Rīgas farmaceitiskā fabrika” ir viens no nozīmīgajiem un senākajiem farmaceitisko preperātu ražotājiem Latvijā ar senu rūpniecisko vēsturi – jau kopš 1950. gada. Farmaceitiskā fabrika ir viens no lielākajiem augu valsts ārstniecisko līdzekļu (herbal medicines) ražotājiem Baltijā. Ārstniecības līdzekļi, kuru receptūrā ietilpst ārstniecības augu drogas vai to pārstrādes rezultatā iegūtas vielas, veido ap 80% no fabrikas kopprodukcijas.

AS “Rīgas farmaceitiskā fabrika” aicina savā komandā:

Direktoru Pienākumi:

▪ AS Rīgas farmaceitiskās fabrikas tālākā koncepta un stratēģiskā attīstības plāna izstrādāšana un ieviešana;

▪ Uzņēmuma pozicionējuma nostiprināšana;

▪ Uzņēmuma operacionālā vadība, apgrozījuma un peļņas rādītāju sasniegšanas nodrošināšana;

▪ Nākotnes produktu portfeļa koncepta izstrāde un ieviešana;

▪ Esošo procesu pilnveidošana, mehanizēšanas un automatizēšanas pasākumu ieviešana darba ražīguma paaugstināšanai;

▪ Eksporta un vietējo pārdošanas apjomu veicināšana;

▪ Komandas attīstība un vadība. Prasības:

▪ Pieredze uzņēmuma vadībā, vēlams farmācijas segmentā;

▪ Stratēģiskā domāšana, patstāvīga lēmumu pieņemšanas prasme un orientācija uz mērķa sasniegšanu;

▪ Atbildības sajūta, stresa noturība, spēja rīkoties operatīvi;

▪ Labas prezentēšanas iemaņas un sadarbības un komunikācijas prasmes;

▪ Stratēģiska pieeja, patstāvīga lēmumu pieņemšanas prasme un orientācija uz mērķa sasniegšanu;

▪ Pieredze komandu vadībā ne mazāk kā 5 gadi;

▪ Augstākā izglītība;

▪ Latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas. Piedāvājam:

▪ Atalgojumu sākot no 5500 EURO (bruto);

▪ Dienesta automašīnu;

▪ Iespēja izveidot konceptu, stratēģiju un to ieviest vienā no vadošajiem farmācijas ražotājiem valstī;

▪ Atbildīgu darbu vienā no lielākajām veselības uzņēmumu grupām AS Repharm;

▪ Pieredzējušu kolēģu un vadības atbalstu;

▪ Veselības apdrošināšanu;

▪ Darbavietu: Ozolu iela 10, Rīga.

CV lūdzam iesūtīt līdz 20. septembrim. Mēs novērtējam katru pieteikumu, bet sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai kārtai. Iesniedzot savus datus Fontes Executive Search, jūs piekrītat, ka mēs apstrādājam un glabājam jūsu datus šim atlases projektam.

Scroll to Top

Standarta (bez pvn)

  • Līdz 250 darbiniekiem - 1200 euro
  • 251 - 2000 darbinieki - 1800 euro
  • Virs 2000 darbiniekiem - 2300 euro

Kristīne Āboltiņa, valdes priekšsēdētāja:

Personīgās izaugsmes, biznesa attīstības trenere un vadības konsultante. Sertificēta individuālā un komandas trenere, BICG locekle ar vairāk nekā 20 gadu praktisku pieredzi Baltijas valstu vidējo un lielo uzņēmumu stratēģiskajā un operatīvajā vadībā un attīstībā ar praktisku pieredzi valdes locekļa un valdes priekšsēdētāja amatā.

E-pasts: kristine.aboltina@fontes.lv