Fontes klients Linstow Baltic ir viens no vadošajiem nekustamo īpašumu uzņēmumiem Baltijā, kas ir nozīmīgs spēlētājs tirdzniecības centru, biroju un viesnīcu tirgū. Uzņēmums ar nevainojamu reputāciju, pieredzi un panākumiem dažādu īpašumu attīstībā un apsaimniekošanā aicina komandā

OFISA ADMINISTRATORU/-I

Galvenie pienākumi:

  • Ienākošās, izejošās korespondences un citu dokumentu plūsmas nodrošināšana, reģistrācija, lietvedības dokumentu sagatavošana atbilstoši lietvedības noteikumu prasībām, tekstu apstrāde;
  • Masveida elektronisko vēstuļu/ paziņojumu izsūtīšana sadarbības partneriem, lietojot attiecīgus iekšējos instrumentus un programmas;
  • Efektīva informācijas un komunikācijas procesa organizēšana;
  • Atbalsta sniegšana biroja darbiniekiem un klientiem ikdienas darbu veikšanā;
  • Biroja apmeklētāju sagaidīšana, pavadīšana un apkalpošana. Telefona zvanu pieņemšana un pāradresācija. Kvalitatīva biroja ikdienas darba un sapulču organizēšana;
  • Biroja tehnikas nepārtrauktas darbības nodrošināšana, kancelejas un biroja preču, pakalpojumu pasūtījumu koordinēšana;
  • Citi pienākumi saistītie ar biroja administratīviem darbiem.

Prasības kandidātiem:

  • Pirmā līmeņa augstākā izglītība (bakalaura grāds);
  • Vismaz 3 (trīs) gadu iepriekšēja pieredze ofisa administratora/-es/sekretāra/-es amatā;
  • Pamatzināšanas lietvedībā;
  • Prasme rīkoties ar biroja tehniku un pārvaldīt Microsoft Outlook un MS Office datorprogrammas;
  • Teicamas latviešu un angļu valodas prasmes;
  • Spēja veikt vairākas funkcijas vienlaicīgi un strādāt dinamiskos apstākļos;
  • Labas komunikācijas spējas, augsta atbildības sajūta, strukturēta pieeja un spēja strādāt patstāvīgi.

Uzņēmums piedāvā:

  • Atalgojumu no 1300-1700 EUR bruto (atkarībā no pieredzes, kvalifikācijas un kompetencēm);
  • Mūsdienīgi un tehniski nodrošinātu darba vidi;
  • Profesionālus vadītājus un atsaucīgus kolēģus;
  • Interesantu un izaicinošu darbu starptautiskā uzņēmumā;
  • Jaunu zināšanu un prasmju apgūšanas iespējas;
  • Sociālās garantijas;
  • Veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika).

CV angļu valodā ar norādi Ofisa Administrators/e lūdzam iesūtīt līdz 2022. gada 30. septembrim. Lūdzam izmantot Fontes CV formu, kas pieejama Fontes mājas lapā (www.fontes.lv).

Scroll to Top

Standarta (bez pvn)

  • Līdz 250 darbiniekiem - 1200 euro
  • 251 - 2000 darbinieki - 1800 euro
  • Virs 2000 darbiniekiem - 2300 euro

Kristīne Āboltiņa, valdes priekšsēdētāja:

Personīgās izaugsmes, biznesa attīstības trenere un vadības konsultante. Sertificēta individuālā un komandas trenere, BICG locekle ar vairāk nekā 20 gadu praktisku pieredzi Baltijas valstu vidējo un lielo uzņēmumu stratēģiskajā un operatīvajā vadībā un attīstībā ar praktisku pieredzi valdes locekļa un valdes priekšsēdētāja amatā.

E-pasts: kristine.aboltina@fontes.lv