Linstow Baltic  ir viens no vadošajiem nekustamo īpašumu uzņēmumiem Baltijā. Uzņēmumam pieder, tas attīsta un pārvalda īpašumus dažādos segmentos- biroji, veselības aprūpes objekti, tirdzniecības centri, viesnīcas, atpūtas vietas un autostāvvietas. Linstow ir ieguvis nevainojamu reputāciju kā pieredzējis un panākumiem bagāts tirdzniecības centru attīstītājs un apsaimniekotājs Baltijas valstīs.

Komandā uz noteiktu laiku tiek aicināts/-a

Multifunkcionālā komerciālā centra Origo

Mārketinga Menedžeris/-e

Multifunkcionālais komerciālais centrs Origo apvieno visplašākās iepirkšanās un izklaides iespējas, kā arī mūsdienīgu un daudzfunkiconālu A klases biroju biznesa centru Origo One.

Galvenie pienākumi:

  • Multifunkcionālā komerciālā centra Origo mārketinga stratēģijas izstrāde, ietverot digitālā mārketinga un PR komunikāciju stratēģiju
  • Mārketinga budžeta, aktivitāšu un komunikācijas plāna izstrāde un realizācija
  • Mārketinga projektu vadīšana un koordinēšana, dažādu pasākumu organizēšana
  • Origo un Origo One zīmola vadība un dalība esošu un jaunu e-komercijas produktu ieviešanā un attīstīšanā
  • Atbilstošu iepirkumu izstrāde un vadība
  • Pozitīva klientu attiecību veidošana ar nomniekiem un apakšuzņēmējiem
  • Mārketinga atskaišu un pārskatu sagatavošana un prezentēšana vadībai, nomniekiem un citiem sadarbības partneriem.

Prasības kandidātiem:

  • Iegūta augstākā izglītība mārketingā vai citā pielīdzināmā jomā
  • Vismaz trīs gadu pieredze mārketinga projektu vadībā
  • Spēcīgas angļu, latviešu un labas krievu sarunvalodas prasmes
  • MS Office un Office 365 datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
  • Prasme risināt izaicinājumus, apvienojot analītisko un radošo domāšanu, izrādīt iniciatīvu un orientēties uz klienta vajadzībām
  • Spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu, strādāt patstāvīgi, kā arī sadarboties ar citiem

Uzņēmums piedāvā:

  • Konkurētspējīgu atalgojumu no 2400 līdz 2800 EUR bruto mēnesī (atkarīgs no kandidāta kvalifikācijas un pieredzes)
  • Apmaksātu autostāvvietu Origo un mobilā telefona sarunas
  • Veselības apdrošināšanu un mobilā telefona ierīci (pēc trīs mēnešu pārbaudes laika)
  • Interesantu un izaicinošu darbu starptautiskā uzņēmumā uz noteiktu laiku (orientējoši līdz diviem gadiem)

 

CV un pieteikumu ar norādi Mārketinga Menedžeris lūdzam iesūtīt līdz 2023. gada 4. janvāra uz cv@fontes.lv.  Mēs novērtējam katru pieteikumu, bet pēc vakances termiņa beigām sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai kārtai. Jautājumu gadījumā par vakanci rakstiet kolēģei Zanei zane.zolte@fontes.lv

 

Iesniedzot savu pieteikumu šai vakancei, jūs piekrītat, ka jūsu personas dati tiek nodoti potenciālajam darba devējam, kā arī saglabāti SIA Fontes Executive Search datu bāzē. Datu glabāšanas mērķis – datu izmantošana un apstrāde personāla atlases vajadzībām dažādos personāla atlases konkursos. Savu piekrišanu datu apstrādei jūs varat atsaukt rakstveidā sazinoties ar Fontes.

Scroll to Top

Standarta (bez pvn)

  • Līdz 250 darbiniekiem - 1200 euro
  • 251 - 2000 darbinieki - 1800 euro
  • Virs 2000 darbiniekiem - 2300 euro

Kristīne Āboltiņa, valdes priekšsēdētāja:

Personīgās izaugsmes, biznesa attīstības trenere un vadības konsultante. Sertificēta individuālā un komandas trenere, BICG locekle ar vairāk nekā 20 gadu praktisku pieredzi Baltijas valstu vidējo un lielo uzņēmumu stratēģiskajā un operatīvajā vadībā un attīstībā ar praktisku pieredzi valdes locekļa un valdes priekšsēdētāja amatā.

E-pasts: kristine.aboltina@fontes.lv