Mūsu klients – Coffee Address ir lielākais kafijas risinājumu uzņēmums Baltijas valstīs, kas piedāvā kafiju birojiem un ražošanas
uzņēmumu darbiniekiem, kā arī līdznešanai. Jau no darbības pirmssākumiem Coffee Address koncentrējas uz klientu
vajadzībām un produktu/pakalpojumu kvalitāti, piemeklējot labāko risinājumu katram klientam. Lai to nodrošinātu, uzņēmums
nepārtraukti attīsta inovatīvus risinājumus, kas ietver ērtas maksājumu metodes, efektīvu jeb ātru darbības plānošanu un
personalizētus piedāvājumus.

GALVENAIS GRĀMATVEDIS/-E

PIENĀKUMI:
– Nodrošināt mēneša/gada slēgšanas procedūru izpildi, ziņojumu sagatavošanu uzņēmuma holdinga vajadzībām;
– Veikt uzņēmuma grāmatvedības procesa organizēšanu atbilstoši LR normatīvo aktu prasībām;
– Sastādīt finanšu pārskatus atbilstoši LR normatīvajiem aktiem;
– Izstrādāt uzņēmuma iekšējās grāmatvedības procedūras un politiku;
– Sagatavot finanšu un nodokļu atskaites vadībai un valsts institūcijām;
– Vadīt grāmatvedības komandu, organizēt un kontrolēt darba izpildi;
– Izvērtēt ERP uzskaites sistēmas un sniegt ieteikumus uzlabojumiem, proaktīvi piedalīties automatizācijas projektos;
– Līdzdarboties budžeta sastādīšanā un budžeta izpildes kontrolē;
– Sadarboties ar ārējiem auditoriem (BIG 4), koordinēt audita funkciju izpildi;
– Sadarboties ar uzņēmuma vadītāju.
PRASĪBAS:
– Augstākā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā finanšu un uzņēmuma vadībā;
– Vismaz 2-3 gadu veiksmīga pieredze līdzīgā amatā;
– Pieredze mēneša/gada slēgšanas procedūru izpildē un finanšu pārskatu sagatavošanā;
– Analītiskā domāšana un spēja nodrošināt rezultātus termiņos;
– Labas komunikācijas, organizatoriskās prasmes un elastīga attieksme;
– Augsta motivācija, pozitīva attieksme, uz risinājumiem vērsta pieeja un iniciatīva;
– Teicamas MS Office prasmes  zināšanas;
– Teicamas angļu un latviešu valodas, labas krievu valodas zināšanas.
UZŅĒMUMS PIEDĀVĀ:
– Atalgojumu sākot no 3000.00 EUR bruto (atkarībā no pieredzes);
– Uz sasniegtajiem rezultātiem balstīts gada bonuss;
– Veselības apdrošināšana, autostāvvieta pie biroja;
– Iespēja piedalīties uzņēmuma stratēģiskajā vadībā un attīstībā;
– Nozīmīgu lomu stabilā, vadošā Baltijas līmeņa kafijas risinājumu uzņēmumā;

– Dinamisku, starptautisku darba vidi un ciešu sadarbību ar uzņēmuma vadītāju un finanšu direktori.

Mēs – Coffee Address – esam kafijas eksperti, un mūsu galvenais mērķis ir piedāvāt nevainojamu kafiju līdznešanai un jūsu

birojam, kādu mēs paši ar prieku nobaudītu.

Lūgums iesūtīt savu CV ar norādi  “Galvenā grāmatveža amatam” līdz 25.10.2021.

Scroll to Top

Standarta (bez pvn)

  • Līdz 250 darbiniekiem - 1200 euro
  • 251 - 2000 darbinieki - 1800 euro
  • Virs 2000 darbiniekiem - 2300 euro

Kristīne ir bijusi mazumtirgotāja Maxima Latvija valdes locekle un operacionālā vadītāja, būvmateriālu, mājas un dārza preču tirdzniecības uzņēmuma Rautakesko tirdzniecības direktore. Pirms tam kā valdes priekšsēdētāja vadījusi mājas labiekārtošanas preču mazumtirdzniecības uzņēmumu JYSK Baltijas valstīs, Rumānijā un Bulgārijā, bet iepriekš bijusi tā loģistikas direktore. Profesionālo karjeru Kristīne Āboltiņa sāka kā McDonald’s Baltics piegāžu tīkla un iepirkumu vadītāja.

Kristīne Āboltiņa ieguvusi maģistra grādu mārketinga vadībā un sociālo zinātņu bakalaura grādu biznesa administrācijā Latvijas Universitātē.

E-pasts: kristine.aboltina@fontes.lv