Fontes klients ir viens no lielākajiem starptautiskas uzņēmumu grupas dzērienu ražotājiem Latvijā, kuram pieder unikālu zīmolu produkti un tas iemantojis novatora un lieliska darba devēja reputāciju. Lai realizētu efektīvu  loģistikas procesu  un vērienīgu noliktavas attīstību, komandā tiek aicināts uz pārmaiņu vadību, strukturētu darbību un augstiem ētikas standartiem vērsts

Loģistikas daļas vadītājs/-a

Galvenie pienākumi:

  • Loģistikas un noliktavas komandas vadīšana un iedvesmošana (vairāk nekā 50 darbinieki);
  • Loģistikas stratēģiskā un taktiskā darbības plāna izstrāde kā arī ieviešanas vadība;
  • Noliktavas ilgtermiņa attīstības stratēģijas plānošana un investīciju projektu vadība;
  • Noliktavas paplašināšanas un automatizācijas realizācija;
  • Gatavās produkcijas, taras un HoReCa inventāra efektīva noliktavu virsvadība;
  • Pārvadājumu un ārpakalpojumu noliktavu partneru attiecību vadība;
  • Savlaicīgas, izmaksās efektīvas un uz klientiem orientētas noliktavas pārvaldības un piegādes servisa nodrošināšana klientiem;
  • Sociāli atbildīgas, videi draudzīgas, saimnieciskas darba vides un procesu nodrošināšana.

Prasības kandidātiem:

  • Atbilstoša augstākā izglītība loģistikas jomā;
  • Vismaz trīs gadu pieredze loģistikas, noliktavas un piegādes servisa vadībā (vēlams pārtikas ražošanas vai FMCG nozarē);
  • Pārmaiņu vadības pieredze, ieviešot dažādus automatizācijas risinājumus;
  • Vēlama pieredze LEAN vadības principu izmantošanā un ieviešanā;
  • Komandas vadības pieredze, spēja patstāvīgi plānot un organizēt darbu dinamiskā vidē;
  • Teicamas latviešu, angļu un labas krievu valodas prasmes;
  • Vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība.

Uzņēmums piedāvā:

  • Interesantu, starptautisku un dinamisku darbu lielākajā alus darītavā Latvijā;
  • Mēneša atalgojumu no 3000 līdz 4000 EUR bruto;
  • Uz rezultātiem balstītu trimesta un gada prēmiju;
  • Veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu;
  • Darba auto un degvielas kompensāciju;
  • Atbalstu profesionālās kompetences paaugstināšanai, t.sk. līdzfinansējumu studiju apmaksai;
  • Darba vietu Cēsīs ar dzīvesvietas nodrošināšanas atbalsta iespējām.

CV un pieteikumu latviešu valodā ar norādi Loģistikas vadītājs lūdzam iesūtīt līdz 2023. gada 9. janvārim uz cv@fontes.lv .

Mēs novērtējam katru pieteikumu, bet sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai kārtai. Jautājumu gadījumā par vakanci rakstiet kolēģei zane.zolte@fontes.lv .

Iesniedzot savu pieteikumu šai vakancei, jūs piekrītat, ka jūsu personas dati tiek nodoti potenciālajam darba devējam, kā arī saglabāti SIA “Fontes Executive Search” datu bāzē. Datu glabāšanas mērķis – datu izmantošana un apstrāde personāla atlases vajadzībām dažādos personāla atlases konkursos. Savu piekrišanu datu apstrādei jūs varat atsaukt rakstveidā sazinoties ar Fontes.

Scroll to Top

Standarta (bez pvn)

  • Līdz 250 darbiniekiem - 1200 euro
  • 251 - 2000 darbinieki - 1800 euro
  • Virs 2000 darbiniekiem - 2300 euro

Kristīne Āboltiņa, valdes priekšsēdētāja:

Personīgās izaugsmes, biznesa attīstības trenere un vadības konsultante. Sertificēta individuālā un komandas trenere, BICG locekle ar vairāk nekā 20 gadu praktisku pieredzi Baltijas valstu vidējo un lielo uzņēmumu stratēģiskajā un operatīvajā vadībā un attīstībā ar praktisku pieredzi valdes locekļa un valdes priekšsēdētāja amatā.

E-pasts: kristine.aboltina@fontes.lv